Vrijwilligersavond VV Eastermar

11 juni 2022 9:00

Gisteravond was de vrijwilligers avond van VV Eastermar. Onze prachtige club draait op vrijwilligers die zich elke week weer inzetten voor de voetballers in het geel blauw!

Wij danken alle vrijwilligers van VV Eastermar! Hierbij een kleine opsomming en dan hopen we dat we niemand vergeten: Consult, Vlaggers, Materiaal beheer, Kleren verzorging, Veld belijning, Kantine opener, Koffie Klaarzetter, Uitzetten velden, Pupillen in de ochtend, Leiders, Begeleiders, Trainer, Scheidsrechters, Grensrechters, Maker Programma boekje en de verkoper ervan, Regelen Pupil van de week,  Hapjes van de slager (Otte Boersma) halen, Activiteiten commissie, Redactie, Socials, Presentatie gids makers, Sponser commissie, De Club Van Honderd, Oud-papier commissie, Kantine/veld/vereniging onderhouders , Kantine beheer, Terrein en borden van sponsoren cleaners, Team samenstellers, De TC (Technische commissie) & De JC (Jeugd commissie) !

*De fenomenale Speech van Voorzitter Halbe

Nogmaals namens het bestuur 'Tyge tank'  (Bedankt) voor jullie inzet in en om de club!!!

Zonder jullie geen VV Eastermar ⚽✨

23545468-A9E9-45A2-A6E1-9687056A002A.jpeg