Stichting burgerkamp nieuws update

24 augustus 2022 17:00

De voetbal- en korfbalschoenen kunnen weer uit het vet, de zomerstop zit erop. Waar de meeste sportliefhebbers van de vrije tijd hebben genoten, is er door de stichting hard gewerkt om de kantine en het dorpshuis klaar te stomen voor het nieuwe sport- en feest- of vergaderseizoen.Er zijn enige veranderingen doorgevoerd waar we jullie graag van op de hoogte stellen.

Hendrik Hoekstra is als beheerder van de kantine/dorpshuis gestopt. Wij hebben twee capabele opvolgers gevonden, namelijk Oppie de Haan & Tjitske Zeilstra. Zij behandelen de aanvragen voor feesten ed. Mocht je van plan zijn om een feest of vergadering te boeken? Schroom niet en app of bel de dames:
o Oppie 0631297441
o Tjitske 0610148755

De tarieven voor gebruik van het dorpshuis zijn de volgende:
o Voor een feestavond, receptie, jubileum of verjaardagsfeest hanteren wij € 75,00. Dit is inclusief koffie en thee.
o Wilt u vergaderen in de kantine? Dan hanteren wij een tarief van € 25,00. Dit is inclusief koffie en thee.
o Is er een sociale gelegenheid of een leuk initiatief vanuit het dorp dat doordeweeks plaatsvindt, dan passen wij maatwerk toe zodat een goed initiatief altijd door kan gaan.

Tijdens de zomerstop is er een koelcel geïnstalleerd in de kantine. Dit zorgt ervoor dat het drinken altijd gekoeld is. Voor feesten is het dan ook niet meer nodig een koelwagen te huren.

Wij als stichting zijn bezig om in kaart te brengen wat voor energiemogelijkheden er zijn voor het gebouw. Wij zijn hier in samenwerking met de duurzame tak van de NOC NSF. Ons doel is om uiteindelijk binnen de mogelijkheden een duurzame sportaccommodatie/dorpshuis te creëren.

Voor de vrijwilligers van de stichting is er een avond georganiseerd waar zij allen werden bedankt voor de inzet! Zij staan weer met veel plezier en energie klaar om alle gasten te verwelkomen!

Als laatste worden de laatste kleedhokken van een update voorzien, zodat alle sporters weer fatsoenlijk kunnen douchen ed.
Wij hebben ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen, waar we met veel plezier alle gebruikers van de Burgerkamp ontmoeten in de kantine. Of vanzelfsprekend het dorpshuis! Een feestje of vergadering inplannen? Bel of app dan een van de beheerders, Oppie of Tjitske, voor het bespreken van de mogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

Stichting Burgerkamp!