Nieuws van stichting Burgerkamp: Prijsverhogingen in de kantine

29 maart 2023 13:30

Inflatie is een woord dat in 2022 en 2023 de headlines in het nieuws domineert. Alles wordt duurder en helaas ontkomen wij op de sportaccommodatie hier ook niet aan. dit komt door een grote stijging van de inkoopprijzen in de horeca. Om het voor ons behapbaar te houden, moeten wij actie ondernemen. Daarom is besloten om de prijzen voor fris/bier en wijn te verhogen. Dit is is in overleg met het bestuur van de VVE, DOW en TV marslach besloten. Frisdrank en bier worden met € 0,25 verhoogd. Wijn wordt met € 0,50 verhoogd. De verhoging zal vanaf 1 april ingaan. Wij hopen op jullie begrip.

Daarnaast zijn de energietarieven ook explosief gestegen. Stichting Burgerkamp probeert in samenwerking met de verenigingen het verbruik te verminderen. Zo is er LED veldverlichting aangeschaft rondom de voetbalvelden en staat de temperatuur van de douches lager. Ook zijn trainingsavonden samengevoegd, zodat de kantine een avond minder verwarmd hoeft te worden.

Desondanks stijgen de energielasten voor de stichting explosief. Om hier een oplossing voor te vinden is de stichting in gesprek met de verenigingen.

Sportieve groet, stichting Burgerkamp.