BREAKING: VV Eastermar hengelt Messi binnen

5 augustus 2021 20:00

V.V. Eastermar, uitkomend in de 5e klasse op de bekende zaterdag heeft razendsnel gehandeld en is verheugd te melden dat het Lionel Messi heeft weten vast te leggen. Messi is nu nog op vakantie maar zal 12 augustus aansluiten bij de selectie van Klaas Zandberg.

V.V. Eastermar wordt pas de tweede club van Lionel in Europa. Bij Barcelona was hij goed voor meer dan 700 goals.
Messi weet dat bij Eastermar uit een ander vaatje getapt moet worden en zegt hierzelf het volgende over.

"Een stap naar een club als Eastermar is niet niks, ik zal hard werken en hoop dat ik een kans krijg van de trainer, uit ons gesprek bleek dat hij weleens van mij gehoord heeft. Dat zijn de woorden die je wilt horen als je nieuw bij een club komt."

Kees Schotanus reageerde ook verheugd op de komst van Messi maar gaat er niet vanuit dat zijn record, 250 goals voor VV Eastermar, in gevaar komt.
"Ze komen hier allemaal met veel zelfvertrouwen binnen, maar scoren in de 5e klasse is heel wat anders dan in La Liga of de champions League".

Desalniettemin wensen wij Lionel veel succes!
messi.JPG