Hendrik en Beanka opvolgers van Froukje in de kantine

22 december 2021 18:30

Een ieder die op zaterdag de kantine in loopt, weet dat Froukje weer klaar staat met koffie en thee. Maar na de winterstop zal dit helaas niet meer zo zijn. Froukje heeft besloten om een stapje terug te doen en zij zal daarom stoppen met de functie als beheerster van het sportcomplex. Wij willen Froukje enorm bedanken voor al die jaren trouwe inzet voor de stichting en de verenigingen. We nemen geen afscheid van Froukje, want wij zullen haar vast nog aan de lijn zien bij de wedstrijden van de kleinkinderen. Froukje, bedankt!

Wij zullen Froukje vanzelfsprekend nog een passend afscheid aanbieden, maar helaas door de corona maatregelen is dit nu niet mogelijk.

Daar in tegen zijn er twee geschikte opvolgers voor Froukje gevonden. Hendrik Hoekstra & Beanka Brouwer zullen de werkzaamheden vanaf 1 januari 2022 van Froukje overnemen. Froukje zal vanzelfsprekend Hendrik & Beanka een warme overdracht toedoen, zodat zij zich alles snel eigen kunnen maken.

Wij wensen Hendrik & Beanka veel succes en plezier toe met het uitvoeren van de functie als beheerder!

Namens stichting Burgerkamp,
Erik Dijkstra.