Jo-9 wint in spannende wedstrijd van……. Hun eigen moeders!

16 juni 2022 18:15

Binnen een paar minuten stonden de jongens van de jo-9 op een comfortabele 2-0 voorsprong tegen hun eigen moeders. Het leek een eenvoudige overwinning te worden, maar de dames draaiden dit nog voor rust om naar 2-3.

Na wat tactische omzettingen begon de tweede helft. De moeders werden nog een paar keer gevaarlijk, maar de jongens begonnen de druk steeds meer op te voeren. Het verzet van de dames werd gebroken en de goals werden vanuit alle hoeken en standen gemaakt!

Eindstand van deze prachtige wedstrijd: 7-4 voor de jo-9. Wij denken dat de moeders dit nog lange tijd kunnen aanhoren ;)

81935BB4-3B52-439F-96A6-878C15F2F682.jpeg

F988F89F-A1AB-4BC1-8D6A-B13E8E4ED9DE.jpeg