Vermilion steunt VV Eastermar. Energie besparen doen we samen!

10 april 2023 16:30

Dankzij subsidies van Vermillion, de Rabobank, BOSA en ook de oud-ijzer actie hebben wij als vereniging zeer voordelig kunnen investeren in Ledverlichting. Met deze ledlampen besparen zo’n 30% op de energiekosten. Helaas blijkt dit geen overbodige luxe. Ook de Burgerkamp ontkomt niet aan een forse stijging in Energielasten!

De club blijft daarom kritisch op het energieverbruik. Zo hebben we het trainingschema van Heren 2 en 3 kunnen omzetten van de woensdag naar de donderdag. Hierdoor hoeft de kantine niet verwarmd te worden op woensdag en kan de veldverlichting uitblijven.

Oproep aan alle leden!
Iedereen kan een steentje bijdragen, dus help mee! Je bespaart al gauw meerdere euro's per week door bijvoorbeeld veldverlichting direct uit te zetten na een training of door korter te douchen. Alle beetjes helpen. Alvast bedankt.

0A3AACD3-9B96-4A89-B232-BF42CD65057E.jpeg

Foto bord Vermillion met bijschrift:
Met dank aan de bijdrage van 5.000 euro van Vermillion heeft onze vereniging kunnen investeren in Ledverlichting!