Publiek vanaf 26 juni weer welkom

22 juni 2021 19:45

Geertje Scholten

Vanaf zaterdag 26 juni a.s. is er weer publiek welkom bij de voetbalwedstrijden die nog staan gepland. De 1,5 meter afstand geldt zowel binnen als buiten. Dus langs het veld of op het terras dient iedereen 1,5 meter afstand aan te houden. In de kantine geldt dat bezoekers allemaal, na het halen van de consumptie, een vaste zitplek moeten innemen en 1,5 meter afstand houden. Het mondkapje mag af zodra je een vaste zitplek hebt. De openingstijden van de kantine zijn afgestemd op de wedstrijden die nog staan gepland.

Overige versoepelingen vanaf 26 juni a.s.

De kleedkamers mochten vanaf 5 juni jl. al weer volledig gebruikt worden. Verder geldt nu voor alle leeftijden dat sporters op het veld onderling geen 1,5 meter afstand meer hoeven te houden. Ook zijn amateurwedstrijden voor alle leeftijden weer toegestaan. Hiermee ligt de weg open voor een vlekkeloze voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Bron: VV Eastermar