UPDATE: Contributieverhoging seizoen 2023-2024

29 november 2023 18:00

Het is onze vereniging jarenlang gelukt om de contributie niet te verhogen. Ook hanteren wij geen jaarlijkse indexering. We hopen zo de contributie voor iedereen betaalbaar te houden.

Door een blijvende stijging in de kosten heeft het bestuur moeten besluiten de contributie voor het nieuwe seizoen te verhogen. In de ALV van 10 november jl. is deze verhoging goedgekeurd.

Incasso per maand
De contributie wordt maandelijks via Automatisch incasso geïnd. Het is logisitiek niet haalbaar om de nieuwe bedragen in november al in te regelen, daarom zullen vanaf december de nieuwe tarieven worden geïnd.

Herstelincasso in mei 2024

Omdat voor het huidige seizoen reeds 5 maanden incasso is geïnd op basis van het oude tarief, wordt in mei 2024 een keer extra de conributie geïnd. Dit compenseert de contributie die we niet hebben kunnen innen in de eerste maanden. De vereniging heeft dit geld hard nodig.

Vanaf heden gelden onderstaande contributie bedragen:

Senioren: 16,50 euro per maand

Jeugd

JO13 t/m 18 jaar : 11,50 euro

JO7-JO12: 9,50 euro

Incasso per maand
De contributie wordt maandelijks via Automatisch Incasso geïnd. Bij de eerstvolgende incasso, eind november 2023, zullen de nieuwe contributiebedragen direct worden geïnd. Het kan zijn dat het incasso dit keer iets later plaatsvindt, in verband met het inregelen van de nieuwe contributiebedragen.

Herstelincasso

Omdat voor het huidige seizoen reeds enkele maanden incasso is geïnd op basis van het oude tarief, beraadt het bestuur zich momenteel op een eventuele herstelactie in de vorm van een extra incasso. Hierover zullen wij de leden tijdig informeren.

Betalingsregeling

Als bestuur beseffen we dat de verhoging van contributie in deze tijd, waarin alles duurder lijkt te worden, een uitdaging kan vormen voor gezinnen.  Mocht je door omstandigheden moeite hebben om de contributie te voldoen, neem dan contact op met Geertje Scholten, secretaris en vertrouwenspersoon van VV Eastermar, via [email protected]. Samen kijken we dan of er een regeling voor betaling mogelijk is.

e5a675af-644f-40ed-9196-675c48fb417e.jpeg