Contributie: houd je mail in de gaten

29 januari 2024 10:30

Zoals aangekondigd is VV Eastermar overgestapt op het incassosysteem van Voetbalassist. Vanaf januari wordt de contributie via dit systeem afgeschreven.

Leden hebben een mail ontvangen
Elk lid heeft eind januari een mail ontvangen op het bij de vereniging bekende mailadres. Hierin staat een verzoek om de contributie eenmalig via ideal over te maken. Vervolgens wordt het juiste rekeningnummer gekoppeld en zal de contributie vanaf dan weer automatisch worden afgeschreven. Geen mail ontvangen of klopt er iets niet? Stuur dan een bericht naar [email protected].

Contributieverhoging
Vanaf heden worden ook de nieuwe contributie bedragen voor dit seizoen in rekening gebracht. Omdat wij de nieuwe tarieven niet eerder hebben kunnen inregelen, zal aan het eind van dit seizoen nog een herstel incasso plaatsvinden. Hierover zullen wij de leden tijdig informeren.