Thomas de Jong nieuwe penningmeester van VVE

29 februari 2024 12:00

Het bestuur is blij te vermelden dat Thomas de Jong zich beschikbaar heeft gesteld voor de rol van penningmeester. Thomas is reeds betrokken bij de vereniging als teamleider van de JO8 waar zijn zoon in voetbalt.

Zoals aangekondigd op de ALV in november jl. heeft
het bestuur op dit moment geen penningmeester en is de urgentie om deze functie snel in te vullen van groot belang. Omdat Thomas zelf Financieel Adviseur is van beroep, kan Sytse Tjoelker, onze interim- penningmeester, zijn taken op korte termijn volledig overdragen.

Twee weken na deze aankondiging treedt Thomas officieel toe tot het bestuur. Leden die bezwaar willen maken tegen deze toetreding kunnen zich binnen twee weken (uiterlijk 12 maart a.s.) met een tegenkandidaat melden bij voorzitter Hielke Tillema via [email protected].

48ffc43c-c814-4632-8c52-cd4c871ca2b9.jpeg