COMMISSIE/STICHTING NIEUWS!

4 mei 2021 11:45

Bestuur

Onze mooie vereniging wordt gestuwd door alle vrijwilligers die achter de schermen keihard werken om alles te faciliteren. We hebben een technische commissie, jeugd commissie, onderhoudsploeg, leiders, trainers, kantine vrijwilligers en ga zo maar door!

In diverse commissies zitten vrijwilligers die al jaren naar volle tevredenheid de club hebben gediend en zij gaan nu het stokje overdragen. Tijdens de ledenvergadering (volgend seizoen) zal er een officieel afscheid volgen! Hieronder een overzicht van de veranderingen die doorgevoerd worden.

Jeugdcommissie:

De volgende vrijwilligers gaan de jeugdcommissie verlaten:

• Ids van der Ploeg - Voorzitter
  • Oppie de Haan- Wedstrijdsecretaris
  • Doeke Keijzer - Secretaris
  • Jille van der Wal - Algemeen lid

Wij willen Ids, Oppie, Doeke & Jille bedanken voor hun tijd in de jeugdcommissie. Hoewel het termijn voor de JC 4 jaar is, hebben veel van hen veel langer in de commissie gezeten en dit wordt zeer gewaardeerd.

De nieuwe leden van jeugdcommissie zijn:

• Anneke de Boer - Voorzitter
  • Mark de Vries - Wedstrijdsecretaris
  • Dieuwke Spijkstra- Secretaris
  • Wilfred de boer - Algemeen
  • Lieuwe Nijboer - Algemeen lid / Coördinator scheidsrechters (Lieuwe is zittend lid van de JC)

De nieuwe leden worden in de eerste periode ondersteund door de oude leden.

Technische Commissie:

Voor de technische commissie is de situatie als volgt:

• Henk van Dijk - Voorzitter
  • Roel van der Ploeg - Secretaris

Hebben allebei ook ver hun 4-jarige termijn overschreden en zich jarenlang ingezet voor het technische beleid. Onze dank voor al jullie tijd en energie die jullie hierin hebben gestoken.

Zij worden vervangen door:

• Haije Veenstra (In welke rol wordt nog bekeken)
  • Floris MC Mols (In welke rol wordt nog bekeken)
  • Sjoerd Visser - Algemeen lid ( Sjoerd is zittend lid)

De nieuwe leden treden per volgend seizoen in functie, maar zijn al betrokken en ook voor deze commissie geldt dat het een warme overdracht wordt.

Stichting:

Klaas land heeft per april zijn rol als voorzitter van "Stichting Burgerkamp" neergelegd. Hij heeft zich jarenlang ingezet voor de verbetering van de faciliteiten op de burgerkamp. Dit heeft onder andere geresulteerd in onze prachtige kantine en de nieuwe toilet groep. Wij danken Klaas voor zijn tomeloze inzet in deze rol.

Frederik Hooghiemstra zal in de komende periode een warmte overdracht realiseren met de nieuwe leden en daarna aftreden. Wanneer dit zal plaats vinden is nog niet bekend. Wij wensen Frederik succes met de overdracht en danken hem alvast voor zijn inzet in deze rol.

• Jorn Hoekstra (Algemeen lid)
  • Erik Dijkstra (Secretaris)

Gaan volgend seizoen tot de stichting behoren.

Wij danken alle aftredende vrijwilligers en wensen de nieuwe commissie/stichting leden heel veel succes en plezier toe!

Bron: VV Eastermar